Mokyklos header 940x251 2013 05 13

Vertinimas

Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo principai.

1. Priešmokyklinio ugdymo grupės pasiekimai vertinami darant aprašus, įvertinant mokinių brandą mokyklai. Pradinių klasių ugdymo pasiekimams verinti taikomas ideografinis (individualios pažangos) vertinimo principas pagal pradinių kasių metodinės grupės paruoštą moksleivio daromos pažangos aprašo formą, įteisintą 2003 01 20 mokytojų tarybos posėdžio metu ( protokolas Nr. 3 );
2. Moksleivių, besimokančių pagal pagrindinio ugdymo programą, pasiekimams vertinti taikoma 10 balų sistema, išskyrus 5 kl. mokinių adaptacinį laikotarpį. Vertinama mokinių pažangos siekimas pagal pasitvirtintas pažangos siekimo formas Mokytojų tarybos posėdžio metu (protokolas Nr. 5, 2006 05 12);
3. Pažymiais nevertinami dorinio ugdymo pasiekimai. Rašoma ,,įskaityta’’arba ,,neįskaityta’’;
4. Moksleivių pasiekimus vertinti taip: muzikos, kūno kultūros, dailės, technologijų, braižybos – balais;
5. Kontrolinių darbų atlikimo laiką derina klasėje dirbantys mokytojai apie tai fiksuodami mokytojų kambaryje direktoriaus pav. ugdymui pateiktame kontrolinių darbų grafike.
6. Dalykinėje sistemoje taikomas kaupiamasis vertinimas.
7. Mokiniams mokomiems pagal modifikuotas ar adaptuotas programas taikomi tie patys pažangos ir pasiekimų vertinimo kriterijai.
8. Mokytojas vertinimo kriterijus pritaiko savo dalykui, aptaria su mokiniais.
9. Apie mokymosi rezultatus informuojami mokinių tėvai (raštu ir žodžiu) bei įrašant pažymius į pasiekimų knygeles.

Dalyvavimas projektuose

   ipup       mtp-logo    tapk logo      innerlogo                

 
 
 

Mes naudojame slapukus, kad galėtumėme užtikrinti sklandų naršymą mūsų svetainėje. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk